Članek
Govor Marije Senčar, 21. 10. 2014

Spoštovani prijatelji,vztrajniki in vztrajnice! Včeraj sem kot vztrajnica ODBORA 2014 dosegla majčken osebni jubilej. Stotič sem bila pred to zloveščo stavbo. Ob jubileju je vedno tako,da se mora človek zazreti na prehojeno pot.

Objavljeno Oct 22, 2014

Tistega daljnega  26. junija smo se zbrali sredi Miklošičevega parka. Že takrat smo imeli ta veliki napis  V ODBOR 2014 ter obe prelepi zastavi, slovensko in evropsko. Prvih pet dni smo v parku mirno protestirali vsak dan, od osmih zjutraj do osmih zvečer. S 1. julijem pa smo pričeli s popoldanskimi protesti, NA ZNANEM KRAJU, OB ZNANEM ČASU.

V tem času smo šli čez več  odločilnih postaj. Prva postaja so bile 13. julija parlamentarne volitve, ki so bile izvedene v povsem izkrivljenih razmerah. Za drugo postajo štejem potrditev mandatov vseh izvoljenih poslancev, tudi Janševega na dan 1. avgusta.  Tretja postaja je bila 30. septembra zasedanje senata vrhovnega sodišča pod predsedovanjem Branka Masleše. Pisne razsodbe še ni,jo pa slutimo.

Sedaj smo prečkali že četrto postajo, 15. oktober, ko je večina v parlamentu odvzela Janši poslanski mandat.

Mi vztrajniki in vztrajnice, ki smo tu iz trdnega prepričanja,da se obsojenim dogaja velika krivica in da je vsa  AFERA PATRIA le sodni konstrukt, vsa ta dogajanja spremljamo z VELIKO BOLEČINO.

V tolažbo v teh tednih in mesecih nam je edino to,da se tu sestajamo in da smo v oporo drug drugemu. A  kako je z našim osnovnim namenom? Ali smo le za milimeter vplivali na potek dogodkov?

Pred  tednom  sem naletela na precej mlajšo gospo, za katero sem bila prepričana, da  je čisto na naši strani. Rekla mi je,naj se nehamo zaletavati z glavo ob zid. Ko je bila ona  »na odstrelu«, je sama od sebe stopila močno nazaj. Saj bo ZGODOVINA o Janši  povedala svoje. Bila sem osupla.

Odvrnila sem ji, da je Janša ŽIV ČLOVEK in da vztrajniki  protestiramo  zato, ker se dogaja  krivica.

Morda pa bi morali razmisliti o tem, da je to, da je  JANŠA ŽIV ČLOVEK, največja  možna  vrednota.

Bati bi se morali predvsem tega, da vsemogočno kolesje  temnih sil ne pokliče na delo takega, kot je posegel v Krambergerjevem  primeru.

A vztrajati moramo, ne glede na vse pomisleke in strahove, saj smo mi tukaj EDINA vsakodnevna GLASNA VEST V TEJ DRŽAVI, KI JE PADLA IZ TEČAJEV.

Vztrajnica Marija Senčar iz Šiške

#politika #Ajdovščina #ankaran #apače #beltinci #Benedikt #BistricaObSotli #Bled #Bloke #Bohinj #Borovnica #Bovec #Braslovče #Brda #Brezovica #Brežice #Cankova #Celje #CerkljeNaGorenjskem #cerknica #Cerkno #Cerkvenjak #Cirkulane #Črenšovci #ČrnaNaKoroškem #Črnomelj #Destrnik #divača #Dobje #Dobrepolje #Dobrna #DobrovaPolhovGradec #Dobrovnik #DolpriLjubljani #DolenjskeToplice #Domžale #Dornava #Dravograd #Duplek #GorenjaVasPoljane #Gorišnica #Gorje #GornjaRadgona #GornjiGrad #GornjiPetrovci #Grad #Grosuplje #Hajdina #Hodoš #Horjul #HočeSlivnica #Hrastnik #HrpeljeKozina #Idrija #Ig #IlirskaBistrica #IvančnaGorica #izola #jesenice #Jezersko #Juršinci #Kamnik #KanalObSoči #Kidričevo #Kobarid #Kobilje #Komen #komenda #Koper #KostanjevicaNaKrki #Kostel #Kozje #Kočevje #Kranj #KranjskaGora #Križevci #Krško #Kungota #Kuzma #Laško #lenart #lendava #Litija #Ljubno #Ljutomer #LogDragomer #Logatec #LovrencNaPohorju #LoškaDolina #LoškiPotok #Lukovica #Luče #Majšperk #Makole #Maribor #Markovci #Medvode #mengeš #Metlika #Mežica #MiklavžNaDravskemPolju #MirenKostanjevica #Mirna #MirnaPeč #Mislinja #MokronogTrebelno #MoravskeToplice #Moravče #Mozirje #MurskaSobota #Muta #Naklo #nazarje #NovaGorica #Novomesto #Odranci #Oplotnica #Ormož #Osilnica #Pesnica #piran #Pivka #podlehnik #Podvelka #Podčetrtek #Poljčane #polzela #Postojna #Prebold #Preddvor #prevalje #Ptuj #Puconci #Radenci #Radeče #RadljeObDravi #Radovljica #RavneNaKoroškem #Razkrižje #RačeFram #RenčeVogrsko #RečicaObSavinji #Ribnica #RibnicaNaPohorju #Rogatec #RogaškaSlatina #Rogašovci #Ruše #SelnicaObDravi #Semič #Sevnica #Sežana #SlovenjGradec #SlovenskaBistrica #slovenskekonjice #Sodražica #Solčava #SrediščeObDravi #Starše #Straža #SvetaAna #SvetaTrojicaVSlovenskihGoricah #SvetiAndražVSlovenskihGoricah #SvetiJurijObŠčavnici #SvetiJurijVSlovenskihGoricah #SvetiTomaž #Šalovci #ŠempeterVrtojba #šentilj #Šentjernej #šentjur #Šentrupert #Šenčur #Škocjan #ŠkofjaLoka #Škofljica #ŠmarjepriJelšah #ŠmarješkeToplice #ŠmartnoobPaki #ŠmartnoPriLitiji #Šoštanj #štore #Tabor #Tišina #Tolmin #Trbovlje #Trebnje #TrnovskaVas #Trzin #tržič #Turnišče #Velenje #VelikaPolana #VelikeLašče #Veržej #Videm #vipava #Vitanje #Vodice #vojnik #Vransko #Vrhnika #Vuzenica #ZagorjeObSavi #Zavrč #zreče #Žalec #Železniki #Žetale #Žiri #Žirovnica #Žužemberk