Kontrolne lučke
To je povsem logično, glede na to, da so kazni za prekoračitve hitrosti že tolikšne, da se jim je najbolje v celoti izogniti. Kako pogosto pa pogledate ostale kontrole lučke med vožnjo?
Slednjih po mojih izkušnjah ne ravno pogosto. Velikokrat med vožnjo, sploh po avtocesti, opazim, kako ima nekdo tudi več kilometrov vključen desni smernik, kljub temu da vozi po voznem pasu in da izvoza še lep čas ne bo. Pogosto tudi kdo podnevi slepi nasproti vozeča vozila, ker je nehote vključil bleščeče luči in tega ne ve, ker že lep čas ni pogledal kontrolnih lučk. Vrhunec vožnje pa je gotovo vožnja za nekom, ki ima vključeno zadnjo meglenko. Ne razumem, zakaj nekateri tega sploh ne opazijo. Sam, kot kulturen voznik, izključim vse, kar bi lahko motilo voznike pred in za mano, že samo zato, ker vem, kako je, če sem sam tisti, ki me nekdo slepi. Na žalost pa inženirji in razvijalci še niso iznašli boljšega sistema za osveščanje voznikov o stvareh, ki so vključene in nenazadnje požirajo energijo ter posledično tudi gorivo. Mogoče bi morali, vsaj za meglenke, vgraditi dodaten opozorilnik, ki bi te po desetih ali petnajstih minutah spomnil, da so še vedno aktivne. Najbolj elegantna rešitev pa bi bil senzor za meglo. V primeru, da je ni, bi se meglenke samodejno ugasnile. Gotovo bi bila samo zato vožnja za marsikoga manj stresna, ker, roko na srce, neprestano gledanje v močno luč, gotovo pušča kakšne posledice in to ne samo za oči.
Dokler sistema ne izumijo pa vsi povečajmo število pogledov na kontrolne lučke in merilnike. Gotovo bo zaradi tega vožnja bolj sproščena. Seveda pa naj to ne odvrne vaše pozornosti in pogleda s ceste. Tam je še vedno najbolj pomembno dogajanje.
Dec 04, 2012