Bo dedek golf učil vnučka golfa?
Vse dela, da ne bo pomote, še sprednji brisalec so mi pred kratkim zamenjali. Zadnjega še čakam. No, motor brbota kot da bi imel za seboj izjemno težko življenje, a 1,9 TDI je bil od nekdaj glasen.
Me pa najbolj fascinira to, da ne glede na način vožnje, ali se vozim po mestu, ali po avtocesti, ali pa kakšnemu kandidatu 'posodim' avtomobil za uporabo na treningu, z njim vedno, ampak res vedno, lahko prevozim vsaj 1100 kilometrov. Pa to ni kakšen ogromen ameriški SUV s 150-litrskim rezervoarjem. Na pamet bi rekel, da ima okoli 50, morda 55-litrskega. To pomeni, da v povprečju porabi manj kot pet litrov na sto prevoženih kilometrov. Pa se sploh ne pazi posebej pri vožnji. Če bi se, bi menda gorivo začel celo proizvajati.
Pri novih gledamo kataloške številke in nam obljubljajo porabo štirih litrov, vsi po vrsti se hvalisajo pri svojih porabah, potem dobimo avtomobil v roke in se z njim vozimo normalno pa je poraba vedno preko šest litrov. Vem, boste rekli, da so novi avtomobili varnejši in zato težji, ampak, govorimo o golfu pete generacije. Ta trenutek le za generacijo zadaj. Zato se vaša teorija podre. Prav res je neverjetno varčen in se takrat nihče ni postavljal na trepalnice s hvalisanjem o porabi.
O ostalem ne gre debatirati, tu se čuti napredek. Novi avti tudi nimajo polomljenega sedeža, ki vsakič, ko se vanj usedem, pade na najnižji nivo in je potem res enostavno razlagati, kakšen je pravilen položaj za volanom. Samo stavek moram vedno začeti z: "Tako se ne sedi..."
Oct 10, 2012